رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی
گفت‌وگو|

۵۲ دادگاه علنی برخط در سال ۱۴۰۲ در استان زنجان برگزار شده است

13:28 - 16 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۴۰۸۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
۵۲ دادگاه علنی برخط در سال ۱۴۰۲ در استان زنجان برگزار شده است
رئیس کل دادگستری زنجان گفت: از ۲۴ دی ماه سال ۱۴۰۲ تا پایان همین سال تعداد ۵۲ دادگاه علنی برخط در دادگستری استان با هدف دسترسی راحت مردم به خدمات قضایی برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی فرجی برحق در گفت‌وگو با میزان، افزود: در راستای اجرای سند تحول قضایی با استفاده از فناوری‌های نوین و تاکیدات رئیس قوه قضاییه مبنی بر گسترش فناوری‌های نوین و تضمین دستیابی آسان و رایگان مردم به خدمات قضایی دادگاه ۵۲ دادگاه برخط علنی در دادگستری استان زنجان برگزار شده است.

وی اضافه کرد: این جلسه دادگاه با رضایت طرفین و صلاح دید مقام قضایی در شعب استان به صورت علنی و برخط برگزار شد که جلسه دادگاه به‌صورت آنلاین برای افرادی که دسترسی به کد ورود به سامانه برخط را داشتند قابل مشاهده بود.

رئیس کل دادگستری استان زنجان خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی‌های انجام شده در استان و پیگیری‌های معاونت فناوری اطلاعات و تلاش‌های واحد انفورماتیک دادگستری زنجان در سال ۱۴۰۳ شاهد برگزاری بیشتر این نوع جلسات در تماهی حوزه‌های قضایی استان خواهیم بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین فرجی برحق افزود: با اطلاع رسانی قبلی و در دسترس قرار گرفتن رمز ورود به سامانه برخط مشاهده این جلسات دادگاه برای افراد میسر خواهد شد.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *